niedziela, 5 lutego 2017

Smak dzieciństwa ..... domowe naleśniki!


 Każdy z nas ma swoje ulubione potrawy, na mojej liście są słodkie naleśniki z pysznymi dodatkami, można z nich wyczarować również dania bardziej wytrawne jak przepyszne domowe krokiety z mięsem, bądź z kapustą i grzybami.
Naleśniki kojarzą mi się z moim dzieciństwem, ciepłem domowego ogniska z uśmiechniętą mamą i pięknie zastawionym stołem.
Moje dzieci podzielają moją miłość do nich, zajadając je ze smakiem.
Od lat przygotowuję je korzystając z tego samego przepisu.
Dobrze zmiksowane ciasto o odpowiednich proporcjach jest podstawą do wyczarowania pysznych naleśniczków, ale równie ważne jest aby patelnia była odpowiednia rozgrzana.
A to mój sprawdzony przepis na nie:

  • Szklanka mąki pszennej
  • Szklanka mleka (plus trochę wody gazowanej gdyby ciasto wyszło zbyt gęste)
  • Jedno jajko
  • Szczypta soli i cukru
  • Jedna łyżka oleju

Smacznego Kochani!













Pozdrawiam,
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz