wtorek, 3 stycznia 2017

Śniadanie do łózka

 Zdarzają mi się, raz na jakiś czas, chwilę w samotności, ładuję wtedy baterię i staram się maksymalnie zrelaksować, bo choć dach nad głową mamy, zdrowie nam dopisuję, lodówka pełna, dzieci i my szczęśliwi jesteśmy i wydawać by się mogło, że nic więcej matce na etacie, oprócz tej domowej codzienności do szczęścia nie jest potrzebne, jednak lubię tą cisze i spokój gdy w domu jestem sama.

Wtedy jeszcze bardziej doceniam to co mam i tak sobie myślę że,  mam wszystko o czym marzyłam kochającego męża i dwóch cudownych synów i to zdrowie najważniejsze o nas pamięta i gniazdko uwiłam o które dbać mogę z przyjemnością, więc to wszystko szczęściem prawdziwym się zwie w mniemaniu moim.

Jednak każdy potrzebuję czasem zostać sam na sam z sobą, ja wtedy znajduję czas by myśli poukładać, poczytać książkę, z aparatem pobiegać i zdjęcia porobić, w domu meble poprzestawiać, bez strachu o pociechy nasze.

Jest to czas tylko dla mnie, na moje małe przyjemności.

Więc gdy nadarzyła się okazja by wykraść kilka godzin tylko dla siebie, długo się nie zastanawiałam, bo wiedziałam że chłopcy lepszej opieki nie będą mieli i do domu wrócą zadowoleni.

Postanowiłam urozmaicić sobie ten dzień i nim ruszyłam z kopyta i za obiad i porządki w domu się wzięłam z pysznym śniadankiem i dobra książka zaszyłam się w naszej sypialni na moim ukochanym łóżeczku.

Dzieci razem z tatą wróciły do domu szczęśliwe i umorusane całe, a ja naładowałam w wolnej chwili akumulatory i w pełni wypoczęłam.

 Jak dobrze raz na jakiś czas gdy matka może sobie na taki luksus pozwolić.

A jaki jest Wasz sposób na relaks?

Zapraszam, Was na dużą porcję zdjęć z mojej sypialni, byłam w swoim żywiole, wiec zdjęć jest sporo, wybaczcie!











































Pozdrawiam,
Sylwia

6 komentarzy:

  1. Sylwia....pięknie u Ciebie...u Was....swietny klimat stworzylas;) a te stare meble...ach... calysy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia....pięknie u Ciebie...u Was....swietny klimat stworzylas;) a te stare meble...ach... calysy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, nawet nie wiesz ile Twój komentarz, przyjemności mi sprawił. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Piękna sypialnia! Przytulna i ciepła. Cudowne meble, dodatki i te ściany, ach...! W takim klimacie świetnie się odpoczywa i ładuje baterie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest mi niezmiernie miło! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Cudowna sypialka ! Wnetrze z klimatem i dusza. Przepieknie !

    Etteb

    OdpowiedzUsuń